5 Şubat 2011 Cumartesi

"Her eylem yeniden diriltir bizi Kadir Metin"

Bir önceki gece Kadir Metin’le birlikte Mısır Konsolosluğu önünde eylemdeydik. Onun gibi kalbiyle düşünüp kalbiyle hareket eden biriyle omuz omuza Müslüman kardeşlerimize selam durmak bana heyecan verdi.

O gece, Gerçek Hayat Dergisi’nde yazdığı “Her Eylem Yeniden Diriltir Beni” başlıklı yazısını hatırladım. Terör şebekesi İsrail’in Gazze’yi bombaladığı günlerde konsolosluk kuşatmasına o da iştirak etmişti. Ben o dönemde henüz İstanbul’a taşınmamıştım. Konya’daydım. Kadir Metin’in kalbiyle yazdığı o yazısını aşkla okumuş, içimden milyonlarca kez geçen “keşkelere” hakim olamamıştım.

Hani derler ya, “akıllılar düşünene kadar deliler kaleyi alır”. İşte benim ruhum insanların deli taraflarında gezer. İlikleri donduran o buz gibi gecede sıcacık evinden çıkıp Mısır Konsolosluğu önünde elleri ceplerinde, dillerinde dualarla titreyen insanlar benim için delilerin ta kendileridir; yani dünyayı zaptu rapt altına alacak adamların.

Şu an boğazım şiş. Sanırım o gece soğuğa çarpıldım. “Mısırlı kardeşlerimiz için en azından üşüyelim” demişti Hakan Albayrak. Üzerinize afiyet ben bi de hasta oldum. Günahlara kefaret olur belki diyerek Kadir Metin için yazdığım bu yazıyı o gece kameraya delikanlı bir jön edasında bakıp gürleyen amcanın sözleriyle bitirmek istiyorum: “Ahirette Allah bana kulum dünyada benim için ne yaptın diyecek olursa, o gece Mısır konsolosluğunun önünde Müslümanlara destek olmak için safta durdum diyeceğim inşallah.”

Selman Maltaş

Hiç yorum yok: